Babamızın Doğumgünü*3 Mart*


Yoğunluktan yeni yazabiliyorum. 3 Mart'tı babamızın doğumgünü. Derin'le kendisine bir hediye hazırladık. Minik kızımız henüz sadece parmak boyalarla çalışabildiği için, o şekilde yapabileceğimiz bir kart bu. Montessori grubuna gelen çok eğlenceli bir siteden şablonu aldım. Canon'un oluşturduğu Creative Park. O kadar daha çok yapılacak aktivite var ki bu sitede çok beğendim.

Gelelim yaptığımız karta... Şablonu kalın bir kağıda bastıktan sonra, beyaz kağıda Derin'in el izini aldım. Sonra da babasıyla bir fotoğrafını scrapbook makasları ile kestim. Birkaç da dekoratif nesne yapıştırdım. Ve kartımız görüşlerinize hazırdır efendim.

Her işte olduğu gibi yine son dakika iki ayağım bir pabuca girmiş vaziyette yaptık bu kartı. İşten geldim apar topar, babası gelene kadar bitirdik kartımızı kızımla.

Serhan çok beğendi. Kartı başucumuza yerleştirdi...İyiki Doğdun Sevgilim!

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Counter

Copyright 2009 AKI FAMILY. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy