BEÖ: Sağ-Sol Kavramı


Biliyorum kızım için henüz erken ama yine de karşımıza fırsat çıkmışken kullanalım, kulak dolgunluğu olsun istedim. Hani çoğumuzun bildiği bir çocuk şarkısı vardır. İngilizcesi "Row, row your boat", Türkçe de "Çek çek kürekleri"dir.
   Çek çek kürekleri
   Aş denizleri
   Keyifli, neşeli, tasasız çıkart
   Hayatın tadını:) Susam sokağı zamanlarından kalma:)
Kızımın kitaplarından birinde Dora, arkadaşları ile bir kayığın içinde... Benim de aklıma bu haftaki BEÖ konusu geldi ve hadi bakalım dedim. Kızımı kucağıma oturttum sanki kayıktaymışız gibi. Elimize de maracaslarımızı aldık, ters tuttuk. "Hadi kızım sağdan çekelim kürekleri, hoooop, şimdi de soldan hoooop, çek çek kürekleri..." modunda söyledik. Çok eğlendik. Her akşam tekrar eder olduk.

4 yorum:

Iraz dedi ki...

Harikasınız ve ne iyi oldu sen tekrar yazmaya başladın :)

Sedef Uncu Akı dedi ki...

:)) Sagol canım. Evet ben de iyi hissettim kendimi gerçekten...

Çiğdem SEZER dedi ki...

Merhaba

Ben de bir anne olarak yazdıklarınızı takip ediyorum. Kendi adıma çok şey de öğrendiğimi bilmenizi isterim.Sizi okuyunca ben de bir blog oluşturma istedim. Umarım bir gün gerçekleştiririm.

Devamlı yazmanız dileği ile

Sevgiler

Çiğdem SEZER

Sedef Uncu Akı dedi ki...

Sagol Çiğdemciğim, Böyle güzel yorumlar duymak cok sevindirici. Senin blogunda da gorusmek dilegiyle...

Blog Widget by LinkWithin

Counter

Copyright 2009 AKI FAMILY. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy