İlk Motorumuz


Doktor kontrolümüzde artık yürüteç kullanabileceğimiz söyledi sevgili doktorumuz. Benim de aklıma sevgili arkadaşım Nihan'ın hediye ettiği ilk arabam oyuncağı geldi. Eve geldik ve ben bir çırpıda monte ettim "ilk arabam"ı. Derin'i de üzerine oturttum hemen. Zaten uzun süredir bir yerlere tutunup ayakları üzerinde durmaya çalışıyordu. Gittikçe de bacak kaslarının güçlendiğini farketmiştim o yuzden de fazla tereddüt etmedim...

Bence araba değil daha çok motorsiklete benziyor. Buradan da motor tutkunu olan dayısına sevgilerimizi iletiyoruz. Biner binmez ayaklarını koyacak yerleri buldu hemen canım kızım:) Ellerini de öndeki simide yapıştırdı. Ben de güzel güzel arkasından ittim. Bir ara kendi haline bırakayım dedim. Ayakları yere değmiyordu, ne yaptı peki benim cingöz kızım. Bir ayağı yere değsin diye hemen kaykılıverdi bir tarafa doğru. Ben de hemen arkasından fotoğrafını çektim. Komik kızım benim...Tabi bu durum bir iki saniyeden fazla sürmedi. Ciddi denge problemlerimiz var hala...


0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Counter

Copyright 2009 AKI FAMILY. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy