BEÖ: Gölge


Önce akşam denedim gölge oyunlarını. İşten geldiğimde kızımı aldım kucağıma, duvarlarımızda ışık gölgesinde, onun dikkatini çekmeye çalıştım. Elimle çocukluğumdan bildiğim hayvan şekillerini kızıma yapmaya çalıştım. İlk başta dikkatini çekti, gözlerini açıp baktı ama kısa sürdü bu bakış... Ben ellerimi oynattıkça biraz daha baktı ama fazla ilgilenmedi.

Bu pazar sabah kalktım ki hava çok güzel. Pardon kalktım ki lafı biraz yanlış oldu. Pazar sabahı 7:00'de kızım beni kaldırdı. Güneşli havayı görünce kızımla güzel bir yürüyüş yapalım dedim. Güzelce onu giydirdim sonra kendim de hazırlandım, çıktık dışarıya. Beklediğimden daha soğuktu hava ama güneş güzeldi, devam ettik yürümeye. Birden yerde gölgemi farkettim. Hemen kızıma gösterdim ve başladım, elimi kolumu oynatmaya. Çok hoşuna gitti kızımın. Hemen onun da kollarını oynatmaya başladım, ona biraz şaşırdı ama sonra alıştı. Yürüyüş boyunca da gölgemiz olduğu her yerde devam ettik bu aktiviteye... Kuş sesleri ile birlikte, hatta kuşlara da bakarak, gölgemizle oynayarak geçti yürüyüşümüz. Çok güzel bir pazar oldu bizim için!

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Counter

Copyright 2009 AKI FAMILY. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy