Dişimiz çıkıyorrrr!!!


Kızım daha 6 aylık bile olmadın, bu ne acele...Ufak bir araştırma yaptım. Ne benim ne de Serhan'ın bu kadar erken çıkmamış dişleri. İkimizinki de 7 aylıkken çıkmış tabii daha gerilere gidemedim belki de soyağacımızda bir yerlerde vardır. Ya da belki de olay o kadar da ırsi değildir, bilmiyorum ama kızımın acı çektiğini biliyorum. Geceleri çok sık uyanmaya başladı. Bir jel sürmeye çalışıyorum fakat onu da hemen yiyor:) Ne kadar fayda ediyor bilmiyorum. Kaşıyıcı olarak aldığım hiçbir oyuncağı ağzına sokmuyor. En favori kaşıyıcısı parmakları maalesef. Maalesef diyorum çünkü parmak emmeyi bırakamayan çocuklar hakkında bayağı bir hikaye duydum. Umarım benim kızım da onlardan biri olmaz. Bir de emziğe çok düştü bu aralar, ben işe başladığım için mi, dişi yüzünden mi çıkartamadım. Sonuç olarak bu diş çıkartma olayı pek de iyi alışkanlıkları beraberinde getirmedi Derin Hanım için. Bir de görseniz sadece tırtık tırtık bir kabarma var o kadar. Ama en sancılı an da onun diş etini deldiği an zannedersem, sonra sadece dişin büyümesi kısmı var gibi görünüyor. Önümüzdeki dişlerin sayısını düşündükçe, Allah ikimize de kolaylık ve güç versin!

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Counter

Copyright 2009 AKI FAMILY. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy