Vintage Aşkı


Ben eskileri giymeyi çok seviyorum. Özellikle gidip satın aldığımdan değil, annemin ceketi, kazağı, gömleği, bluzu...Tabi olanları sadece. Annem benden çok çok daha zayıfmış benim yaşımdayken, acı ama gerçek:) Annem üç hafta önce Adana'ya torun ziyaretine geldiğinde (torun ziyareti diyorum çünkü dört yıl oldu buraya taşınalı ve beni görmeye bu kadar sık gelmedi:) benim eski tulumlarımı getirdi. Gördüğümde gözlerime inanamadım. Üç tane tulum ve hepsi de o kadar şık ki... Çok da iyi saklanmışlardı. Teşekkürler anneciğim! Ben de gezmeye giderken Derin Hanım'a giydirdim bir tanesini. Hala benim tulumumu giydiğine ve ona bu kadar yakıştığına inanamıyorum. Ben de onun kıyafetlerini saklayacağım. Belki benim kızım da sever eski ama hatırası olan kıyafetleri giydirmeyi...

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Counter

Copyright 2009 AKI FAMILY. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy