BEO Aktivitemiz-Yeni Yıl


Bugün tam 6 aylık oldu kızım. Doğduğunda aklımdan geçirirdim yeni yıla girerken 6 aylık olacağını... Hemen geliverdi bugün. Hep nasıl geçer anlamazsın sözlerini duyarım, doğruymuş.

Bugün kızımla Montessori Eğitimi blogundan takip ettiğimiz Büyüyorum- Eğleniyorum-Öğreniyorum da yayınlanan haftanın aktivitesi "Yeni Yıl" ı yapalım dedik. Akşam işten eve geldiğimde kızımla oynayabileceğim yaklaşık bir saatim oluyor. Biraz öpüşüp koklaştıktan sonra, daha önce süslemiş olduğum evimizin bir köşesinin başına geldik. Ben süsleri tek tek çıkarttım ve derin'in eline verdim. O da hepsiyle tek tek ilgilendi. Hepsinin dokusu farklıydı. Bazıları küre, bazıları, örme çorap vs. bazıları keçeydi. Kozalaklarımız da vardı. Bir yandan da dokunma ve duyularını geliştirme aktivitesi de yapmış olduk. Ve sonra hepsini tek tek birlikte yerlerine yerleştirdik. Sizlere kızımla birlikte süslediğimiz mekanımızın önünde yılbaşı gecesi çektirdiğimiz bir fotoğrafı de sunuyorum.

Yeni yıldan önce yaptığım bu aktiviteyi ancak yayınlayabiliyorum...Bir sonraki aktivite ile görüşmek üzere...

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

Counter

Copyright 2009 AKI FAMILY. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy